VEKS har netop udarbejdet to foldere, som i enkle ord og illustrationer fortæller historien om VEKS’ grønne fjernvarme - til brug for primært nye men også eksisterende kunder. Vi håber, at I kan bruge folderne i vores fælles arbejde for den grønne omstilling.
Budskabet er: Vælg grønt – Vælg fjernvarme
Ved at skifte til fjernvarme opnår boligen med ét at reducere udledningen af CO2 med 70%, som er målet i vores nationale klimaaftale.
Den grønne folder lægger sig i tema og design op ad Dansk Fjernvarmes landsdækkende kampagne.
Indholdet i folderne i dokumentboksen til højre er identiske bortset fra omtale af Fjernvarmepuljen. Det fremgår af filnavnet.
Eksempler fra branchen
Man kan nedenfor downloade to foldere fra Rødovre Forsyning rettet mod hhv. privatkunder såvel som erhvervskunder.
Send venligst VEKS' kommunikationsmedarbejder Karen Dam Mortensen andre gode eksempler på kampagne-materiale, som vi kan dele på denne side.